טופס 1040 ליחידים בעלי אזרחות אמריקאית

>
>
טופס 1040 ליחידים בעלי אזרחות אמריקאית

כל אזרח ארה"ב או בעל גרין קארד, גם אם אינו מתגורר בארה"ב או אינו חייב בתשלום מס בארה"ב, חייב בהגשת דו"ח מס לרשויות המס. כמו-כן, כל אדם / משקיע זר בעל הכנסה בארצות הברית מחוייב אף הוא בדיווח מס בארה"ב בין אם פדרלי ובין מדינתי. איך ממלאים טופס 1040? מה כולל דו"ח FBAR? הגשת דוחות מס אמריקאים היא תהליך לא פשוט ואי עמידה בדרישה זו מהווה עבירה על החוק. משרדנו כאן בשבילכם, במשרד רו"ח שטיינמץ עמינח ושות' קיימת מחלקה אמריקאית בעלת ניסיון רב וידע נרחב בתחום המיסוי בארה"ב להשגת תוצאת המס המיטבית עבורכם

טופס 1040 דיווח למס ההכנסה האמריקאי ליחידים - שטיינמץ עמינח ושות

מה זה טופס 1040 ולמי מיועד?

כלל אזרחי ארה"ב ומחזיקי גרין קארד (גם אלו אשר אינם מתגוררים בארה"ב או אינם חייבים בתשלום מס בארה"ב) מחוייבים להגיש לרשות המס האמריקאית IRS דו"ח מס פדראלי מידי שנה. 

ה-IRS האמריקאי דורש הגשת דו"ח / טופס 1040 אשר בו מדווח האזרח או מחזיק הגרין קארד על הכנסותיו הכלל עולמיות בשנת המס.

בנוסף, מי שמתגורר בארה"ב גם אם אינו אזרח אמריקאי מחוייב על פי החוק בהגשת דו"ח מס אמריקאי זה

מה כולל טופס 1040?

טופס 1040 יכלול את כל סוגי ההכנסה בארץ ובכלל החייבים במס לפי חוקי המס בארצות הברית. לדוג': שכר מעבודה, הכנסות מעסק, תמלוגים, קצבת פנסיה, קצבת ביטוח לאומי, הכנסה משכירות של נכס וכדומה.

מועד הגשת טופס 1040 - שטיינמץ עמינח ושות

מועד הגשת 1040 ל-IRS

מועד הדיווח למס ההכנסה בארהב הוא עד ל-15 באפריל של השנה העוקבת וניתן לקבל אורכה עד ה-15 לאוקטובר. יחיד המתגורר מחוץ לארה"ב רשאי לקבל אורכה עד ה-15 לאוקטובר ואורכה נוספת במידת הצורך עד ה-15 לדצמבר של השנה העוקבת. חשוב להדגיש כי אי דיווח בזמן עלול להוביל לסנקציות חמורות מצד רשויות המס האמריקאיות.

מהו מועד תשלום חבות המס ל-IRS?

את חבות המס בארה"ב יש לשלם למס ההכנסה האמריקאי IRS עד לתאריך 15 באפריל של השנה העוקבת ללא אפשרות להגשת אורכה. איחור בתשלום עלול לגרור קנסות וריביות מיותרות.

מיסוי אמריקאי מול IRS שטיינמץ עמינח פירמת רואי חשבון

טופס FBAR – דיווח על חשבונות זרים

חובת הדיווח חלה על אזרח ארה"ב, בעל גרין קארד או תושב ארה"ב אשר סך החשבונות הפיננסים בהם הינו בעלים, שותף או מורשה חתימה עולה על $10,000 בכל עת במהלך שנה קלנדרית. טופס FBAR מוגש למשרד האוצר האמריקאי באופן אלקטרוני בנפרד מדו"ח המס הפדראלי. אי הגשת הדו"ח עלולה לגרור קנסות כבדים וחשיפה מיותרת מול הרשויות האמריקאיות. שימו לב - בדו"ח זה ישנה חובת דיווח בלבד ואין כל חבות מס.

מה כולל דו"ח FBAR?

דיווח על כל החשבונות הפיננסים הזרים (מחוץ לארה"ב) בהם הנך בעלים/שותף או מורשה חתימה. חשבונות פיננסים כוללים: חשבון עו"ש, תיק ניירות ערך, פיקדונות וחסכונות, קרנות פנסיה, ביטוח מנהלים, קופות גמל וקרנות השתלמות וכד'.

לחצו לפירוט נרחב לגבי דו"ח FBAR

טופס 1040NR - דוח מס פדראלי לאזרחים זרים שטיינמץ עמינח ושות

טופס 1040NR - דו"ח מס פדראלי לאזרחים זרים

טופס 1040NR הינו טופס מקביל ל-1040 וטופס FBAR אך בניגוד לדו"חות אלו, חובת הדיווח חלה על כל מי שמקיים פעילות עסקית כלשהי בארה"ב ושאינו אזרח אמריקאי או בעל גרין קארד. כלומר זרים אך חייבים בחובת דיווח המס בארה"ב.

מה כולל טופס 1040NR?

הדו"ח כולל את כל ההכנסות שהופקו בארה"ב בלבד, לדוגמא: הכנסות משכר דירה, נדל"ן, פנסיה וכדומה. הכנסות אלו עלולות לגרור חובת דיווח מס נוסף בהתאם למדינה בארצות הברית בה הופקה ההכנסה (State Tax Return). במידה וללקוח אין מספר זיהוי אמריקאי, בעת הגשת הדו"ח תוגש בקשה חד פעמית להנפקת ITIN (טופס W-7).

מועד הגשת 1040NR

מועד הדיווח הוא עד לתאריך 15 ביוני של השנה העוקבת וניתן לקבל אורכה עד ל-15 לדצמבר.

מהו מועד תשלום חבות המס ל-IRS?

את חבות המס לרשות המס האמריקאית ה-IRS יש לשלם עד לתאריך 15 באפריל של השנה העוקבת ללא אפשרות להגשת אורכה. איחור בתשלום עלול לגרור קנסות וריביות.

גם אתם נדרשים להגיש דו"חות מס אמריקאים? כבר לא צריך לחפש רואה חשבון אמריקאי בחו"ל. הקמנו עבורכם מחלקה מיוחדת וייעודית המספקת שירות מקצועי של טובי רואי החשבון האמריקאים בארץ, בעלי ניסיון עשיר וידע רב בתקנות המיסוי הבינלאומי, מיסים בארה"ב בפרט, להגשת דו"ח מס אמריקאי, הכנת דו"חות מס ובטיפול מול רשויות המס בארה"ב.

השאירו פרטים לחזרה או חייגו אלינו, נשמח לעמוד לשירותכם

אולי יעניין אתכם גם: טופס W8 | חוק ה- FATCA | פתיחת חברה בארה"ב

להרשמה לניוזלטר